יום ראשון, 19 באפריל 2015

מעדנים ופינוקים אחרים

כבר ציינתי עד כמה אני אוהבת סדנאות?!
אם לא, אז הגיע הזמן...

ביום שישי הייתי במעדניית הסדנאות של דנה ישראלי. זו כבר המעדניה השלישית שאני משתתפת בה ונראה לי שהיא המוצלחת מכולן...

קודם כל, שתי המעדניות הקודמות היו במתחם התחנה בתל אביב, שהיה מעוצב יפה וגם אז היה ממש ממש כיף, אבל גם צפוף ורועש.

הפעם, דנה בחרה במיקום קצת שונה - בנחלה בבית עובד, שהוא בעצם גן אירועים שהיה מעוצב פשוט מהמם!



כמו שכבר הזכרתי פעם או פעמיים (או שבעים), אני אחרי לידה, ומכיוון שדנה הזמינה באופן מפורש גם גברים, שכנעתי את בעלי שנעשה סדנאות עוקבות, ככה שהוא אפילו לא התבאס מהבייביסיטר :) 
האמת שחשבתי שמדובר ברעיון מקורי וגאוני, אבל מסתבר שאני ממש לא היחידה שחשבה על זה...

חוץ מזה, שבמעדניית הסדנאות כמו במעדניית הסדנאות, חושבים על כל הפרטים הקטנים (כן, עוגות שמרים, אני מדברת עליכן...), אז גם זמן ההמתנה הפך להזדמנות נדירה לבטלה מפנקת וגם מזג האויר שיתף פעולה והתאים בדיוק להסתובבות/רביצה עם עגלה ותינוקת קטנטנה.


אבל העיקר הוא כמובן הסדנאות עצמן - אני עשיתי סדנת שרפרף בטון עם טל ראובן, שהיתה מעניינת מבחינת ההיכרות עם החומר הדי פשוט וידידותי הזה וגם התוצר מקסים בעיני (לא צילמתי אותו מכיוון שהוא עדיין מתייבש)...


הרגליים מתייבשות

השרפרף בתוך הדלי המשמש ליציקה
ובעלי בחר בסדנה לבניית שולחן צד עם ניל מאור פרידמן, ונהנה בטירוף - מהבניה, מהמוצר ואפילו מהאירוע עצמו - האווירה, העיצוב ובכלל...

בקיצור, מומלץ ביותר! 

מקווה שניפגש שם בשנה הבאה :)

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה