יום שבת, 27 באוגוסט 2016

מה עושים היום - סוד הגן הנעלם - פעילויות עם הילדים #2

אם גם לכם כבר נגמרו הרעיונות לפעילויות, וכבר אין כוח לנסוע רחוק, וגם התקציב כבר מתחיל לאותת שהנה, אוגוסט כבר ממש נגמר, הפוסט הזה לגמרי בשבילכם.

הפעם יש לי המלצה חמה על פעילות חינמית, קרובה לבית (בהנחה שרובכם גרים איפשהו בגוש דן), ומשום מה, די סודית.
נחסוך מכם את המתח (אתם יודעים, חום אימים, הסבלנות גם ככה לא בשיאה וכו') - במרכז תל אביב חבויה לה אטרקציה מקסימה שכמעט אף אחד לא מכיר. אני מדברת על הגן הטרופי בגני יהושע. אנחנו היינו שם ביום שישי באמצע החופש הגדול ל-ב-ד!

אז איך זה שכמעט אף אחד מהאנשים שסיפרתי להם על התגלית המרעישה לא שמע על הגן הטרופי?
לא לגמרי ברור, אבל מעל לכל, לוקח קצת זמן למצוא אותו :)
חונים מול הלונה פארק (מול תחנת הדלק), נכנסים בשביל והכניסה לגן היא ממש ליד גן השעשועים.

אנחנו טיילנו קודם בגן הסלעים/ הקקטוסים הסמוך, וחוץ מהגפנים שמצאנו בדרך, הייתי ממליצה לכם לבקר בו כשקצת פחות חם.


משם המשכנו לגן הטרופי, שמאכלס צמחיה טרופית, שמאפשרת (לבעלי דמיון מפותח) להרגיש ביערות הגשם בדרום אמריקה. זה, כמובן, עד שכמעט דורס אתכם רכב גולף של עובדי הפארק.


אם להיות לגמרי כנה, כרגע, תנו לי פינה מוצלת, נחל קטן עם כמה גשרים וראשנים שהעסיקו את הבנות, ואני מאושרת עד הגג. את כל זה ואפילו יותר מצאנו להפתעתנו בגני יהושע. בקיצור, מומלץ בחום, רק אל תשכחו לקחת איתכם חומר נגד יתושים :)



ומחר?
עולים לירושלים! מבטיחה לעדכן!

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה