יום חמישי, 9 בפברואר 2017

ט"ו בשבט הגיע חג לגננות

ט"ו בשבט הוא מן חג כזה שנעלם מהתודעה איפשהו בין גיל 16 לגיל שבו הילדים נכנסים למערכת החינוך...
תכל'ס, חבל, עד שיש חג אחד נחמד ואופטימי שלא הכל בו סובב סביב מי ניסה להרוג את מי, וכמה נצליח לאכול לזכר המאורע 😉
מכיוון שאני גם לא גננת, וגם לא תכננתי שום אירוח חגיגי, לא היו לי כוונות לציין את ט"ו בשבט באופן מיוחד.
*** צעקות מהיציע: בעלי טוען שכשהשקדיה מחליטה לפרוח, אני בדחף בלתי מוסבר לרכישת כמויות סיטונאיות של פירות יבשים. אלו מחכים בסבלנות להישלח לפח באיזור פורים... 
מדובר כמובן בהכפשות זולות, של אנשים ללא שמחת חיים ***

רגע אחרי שהחלטתי לנקוט בהתעלמות מוחלטת, הגיעה בת הארבע, 
ותהתה האם הפירות היבשים הם מתנה לגננות שלה... 

אני: הממממ... לא חשבתי על זה, מאמי
היא: אז תכיני להם מתנה

אין שום סיכוי שהייתי אומרת לא לבקשה כזאת...
ואז ראיתי בבלוג של יעל "קונדסונים קטנים ועוד" את הקופסא המושלמת לענין (להדרכה מפורטת, כדאי לכן לבקר בבלוג של יעל). 
עשיתי כמה שינויים קטנים במידות ובעיצוב, ומיד התיישבתי להכין קופסאות לכל הגננות. 
חוץ מזה, זו הזדמנות מעולה לבחון את היכולות של הקריקאט אקספלור החדשה שלי - מכונת חיתוך חשמלית חמודה להפליא, שכמובן יודעת גם לחרוץ קווי קיפול ועוד מיליון פיצ'רים שעדיין לא ניסיתי 😊
אז למי שתהה - היא עובדת! וזה ממש ממש מגניב!

אגב, הקופסאות גם ממש מתאימות לעוגיות אם אתן כבר בענין של משלוחי מנות.
רוצות לראות?



ובשבוע הבא?
קשת חד קרן! עם הדרכה! ייייאאאאא!

שבת שלום,
עדי


3 תגובות:

  1. יצא נהדר. אהבתי מאוד את השימוש בשקף כדי שיראו מה יש בפנים.
    ותודה על הקרדיט (:

    השבמחק
  2. איזו קופסא אדירה! השקף מאוד מוסיף לטעמי..

    השבמחק