יום ראשון, 2 באפריל 2017

והזוכה בהגרלה היא...

לפני הכל אני חייבת לכן כמה עדכונים:

1. מי שמבקרת אותי בפייסבוק כבר כנראה ראתה, אבל למען הסדר הטוב אפרסם גם כאן - בהגרלת הבלוגולדת מהפוסט הקודם זכתה שיר מזרחי.
שיר, חבילת הפתעות ממני כבר בדרך אלייך!


בהזדמנות זו אני רוצה לומר לכן כמה כיף לי לקרוא את התגובות שלכן ולשמוע מכן, אז המון תודה לכל המגיבות והמשתתפות! :* 

2. אומנם כבר מזמן שכחנו שהיה פורים, וגם העליתי את התמונות בעמוד הפייסבוק שלי, אבל אני חייבת להשוויץ ולהראות לכן את החד קרן היפיפייה שלי.


 את החד קרן שעל החולצה חתכתי באמצעות הקריקאט אקספלור אייר שלי, שממנה אני מתלהבת בטירוף (!!!) למרות שעדיין לא ניסיתי מאית מהאפשרויות שהיא מציעה...
השתמשתי באימאג' חינמי שמצאתי באינטרנט וחתכתי דף מנצנץ לגיהוץ של ארט2גו שהתברר כיעיל מאוד, וממש ממש פשוט לעבודה (בניגוד ל-iron on שעליו סיפרתי כאן בעבר)

אז מה שלומכן חוץ מזה?
אצלנו בבית עסוקים בעיקר בסדר פסח, בעיקר תהיות האם אליהו הנביא כבר מת או שאולי הוא בכל זאת יצליח להגיע לסדר, וגם ענינים שברומו של עולם בנושא בלשנות -
"אמא, את יודעת שלקערת הסדר קוראים קערה אפילו שהיא בכלל לא קערה, היא צלחת?"
למרבה הצער, לגבי ניקיון וסדר לקראת החג אני די בדעת מיעוט כאן. איכשהו על כל מדף שאני מסדרת יש עוד שניים שהבנות הופכות :| :| :|

ומה עוד חדש?

הממממ... אחרי חודשים רבים של היסוסים, התלבטויות וסתם עצלנות, הצלחתי לסיים אלבום מתנה לאחותי.
בא לכן לראות?
עוד פרטים על המסיבה, האלבום וכמובן כל התמונות - בפוסט הבא :)

נשיקות,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה