יום ראשון, 14 בינואר 2018

בחן את עצמך - האם אתה פופי או בראנץ'?

כבר סיפרתי כאן כמה אוהבים אצלנו בבית את הסרט טרולים (מי שלא זוכר שמיד יתבייש לו, ויכנס לקרוא כאן), שהוא סרט חובה לכל מי שאוהב לשיר (ולרקוד ולחבק) בכלל ולסקראפריות בפרט.

השנה לכבוד יום ההולדת של יורשת העצר הוחלט על מסיבת דובי פנדה. מיד אחרי שהתחלתי להזמין קשים עם הדפס במבוק באיביי, ולהתלהב עד אין קץ מיומולדת בצבעי שחור-לבן-ירוק, הנושא הוחלף במעמד צד אחד ליום הולדת טרולים.

מכיוון שאני, הלא, זורמת (כאן המקום ל-נו, ודאי, מה השאלה?!), הסכמתי. ואם להתפלסף רגע, להיות קצת יותר פופי וקצת פחות בראנץ'...
אה, כן, וגם בגלל שאין לתאר כמה דברים מדהימים יש בפינטרסט כשמחפשים יום הולדת טרולים...

אז לאחר שנרגענו מהחרדה הקלה שאחזה בנו כשהבנו שלראשונה אנחנו מארחים 20 ילדים למסיבת יום הולדת, התחלנו להתכונן...

כמו שאמרתי, הפינטרסט מלא ברעיונות עיצוביים (מטורפים יותר או פחות) ומשחקים (סטנדרטיים יותר או פחות) שעזרו לנו לארגן יומולדת DIY מא' ועוד ת' (כמעט).


 לא תמיד אני עפה על עצמי עד כדי כך, אבל מה יש לומר... היה הורס! ;) 
 
נתחיל בחלק החחשוב ביותר (עבורי) - הקישוט.
כובעי טרולים לכל ילד שהכנתי מכובעים של ליצן (קנויים) עטופים ברצועת טול.



את הזר הפרחוני של ילדת יום ההולדת החלפנו בשיער של פופי שאותו הכנתי מכובע שעליו הדבקתי מנקי מקטרות.


 את שרשרת הגדילים ה-הו כה טרנדית היה אפשר להכין לבד מנייר משי (ויש אפילו הדרכה בבלוג של מיכלי), אבל האמת שהתעצלתי וקניתי ניירות חתוכים באיביי, ונתתי לילדת היומולדת להכין אותם, עד שנמאס לה :)


גם את הרעיונות למשחקים אספתי ברחבי הפינטרסט, ויחד עם התגלית המרעישה שלבעלי יש בית דפוס מתחת לעבודה, יצאו כמה משחקים מתוקים מאוד - 
אן-דן-דינו - בחלק מהכוסות נמצאות הפתעות קטנות, והילדים צריכים לעשות אן-דן-דינו כדי לבחור כוס ולקוות שתהיה בתוכה הפתעה. הכוסות מודבקות לקאפה גדולה בדבק חם, וצריך לתלוש אותן כדי לגלות האם הכוס ריקה או לא. 
יש כאן בערך פי 2 כוסות ממספר הילדים ומכיוון שהילדים עדיין קטנים, ולא רצינו שיתאכזבו - הפתעות כמספר הילדים. 



המשחק השני נחל קצת פחות הצלחה אצל הילדים (בני חמש). הרעיון מבוסס על המשחק הותיק מאוד של לנעוץ את הזנב לחמור, כשהעיניים מכוסות, אבל כאן הם היו אמורים להדביק את האף של פופי.
הגרפיקה החינמית נלקחה מהאתר של Party in a box והדפסנו אותה בבית דפוס בעלויות לגמרי סבירות. את האפים של פופי גזרתי, והדבקתי עליהם חתיכת דבק דו"צ, למרות שבטח אפשר להשתמש גם בסקוץ' או כל רעיון אחר שעולה בדעתכם..


המשחק האחרון, הלא הוא הבינגו (!!!), היה הכי מוצלח מבחינת הילדים. לא הספקתי לצלם תוך כדי היומולדת, אבל אתם יכולים להוריד אותו בקישור החינמי הזה ולהדפיס בבית או בבית דפוס. שוב, אני ממליצה על נייר כרומו בבית דפוס, יוצא מוש!  ;)

ואחרון אחרון חביב - האוכל...
לאחר משא ומתן מתיש על כמות הממתקים שיהיו (אמא, באמת, את לא יודעת מה זה יומולדת?!?!?! את לא יודעת שזה עם הרבה ממתקים?!?!?!), הוחלט בין היתר על סוכריות על מקל.
גם את הסוכריות עטפנו בריבועי טול כחול, סגול וורוד (2 או 3 שכבות טול לכל סוכריה. היה יותר יפה בעיני להוסיף עוד טול, אבל כבר לא היתה לי סבלנות לגזור עוד ריבועים) וקשרנו עם סרט סאטן שעליו הודבק פרח שפינצ'צ'תי מנייר תכלת. את הסוכריות הכינה כלת השמחה בעצמה, אז אתם יכולים להרגיש חופשי להזמין את הילדים להשתתף בהכנות...


על העוגה, כרגיל, החצי הטוב שלי, כולל פופי ובראנץ' קטנים וחמודים שהגיעו אלינו מסין הרחוקה - 

 

ותראו כמה יפה צבעתי את הקיר בבית כדי שיתאים בול ליומולדת (אל דאגה, לא באמת בשביל היומולדת...) -


מוזמנים ומוזמנות כמובן לכתוב לי ובינתיים שיהיה לילה טוב וחלומות פז,

עדי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה