יום שני, 17 בדצמבר 2018

נצנצים!!!

עולם הסקראפ מתחלק לשני חלקים - אלה שמתים על נצנצים ואלה שאין להם דייסון (ע"ע הפוסט של מיכלי לאתגר החודשי בקבוצה של רעותא).

אז מכיוון שאני שייכת לחלק הראשון, האתגר הזה מתיישב עליי בול!

הכנתי 2 כרטיסים מאותה תבנית של My Favorite Things) MFT) שקניתי מזמן מזמן, ואני בספק אם השתמשתי בה אפילו פעם אחת  😏


בכרטיס הראשון, הלכתי על נצנצים מבפנים ומבחוץ.
הקארדסטוק השחור הוא קארדסטוק שימר עם גוון מנצנץ (זה), שממנו בניתי את הבסיס (8.5 על 5 ו-5/8 שאותו קיפלתי באמצע) ואת השכבה העליונה (החיתוך עם הנקודות, בגודל 4 ו-1/8 על 5 ו-3/8).
את הבסיס הלבן (4 ו- 1/4 על 5 ו- 1/2) כיסיתי בדבק דו"צ רחב (מכאן). השארתי שוליים צרים מאוד (בערך 1/16 אינץ' מכל כיוון) וכיסיתי אותו בנצנצים. 


לברכה השתמשתי בתבנית חיתוך של טניה סול (מכאן), שאותה הדבקתי על רצועה מוגבהת (בדבק דו"צ גבוה) ברוחב 4 1/8 ובגובה 1 1/4 אינץ'.


הכרטיס השני כמעט זהה, אבל את הנצנוץ הוספתי לבד עם ספריי שימר שהתזתי על הקארדסטוק הורוד (חתכתי אותו טיפונת יותר גדול מהשחור -4 1/4 על 5 1/2) והדבקתי עם נקודות של דבק דו"צ גבוה על בסיס לבן.



לסיכום, 20 דקות עבודה, 2 כרטיסים חגיגיים, 1 אתגר, ואפילו פרוייקט כרובית אחד שמתחיל לתפוס אצלי תאוצה 😍😍😍

מוזמנים לכתוב לי,
עדי

10 תגובות:

  1. עדידי.. הצחקת אותי כל כך!! זה מהמם ומנצנץ וכל כך שווה. תבנית החיתוך מושלמת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לי שבאת! והתבנית באמת מוצלחת :)

      מחק
  2. כרטיסים מהממים! תבנית ממש מגניבה! אבל פייר, התאכזבתי... מה זה הניצנוץ העדין והיפה הזה? בתור מעולפת על נצנצים שכמותך ציפיתי להסתנוור 😎 העם - דורש - עוד נצנצים!!! ✨✨✨

    השבמחק
  3. לא!!!! זה ממש מנצנץ! פשוט לא רואים בתמונות :) :) :)

    השבמחק