יום שישי, 28 ביוני 2019

לוכד חלומות (וחדי קרן)

יום שישי שמח!

בא לי לשתף הפעם במשהו קצת פחות סקראפי - קישוט לתליה על הקיר שהכנתי לבנות שלי.


החודש עלה אתגר פנטזיה בקבוצה של רעות, והחלטתי להכין לוכד חלומות. בעיה אחת קטנה - לוכד חלומות לא הכי מתאים לעולמות הפנטזיה... 

מזל שחדי קרן מתאימים לכל מקום, אז אפשר היה להמשיך בתוכנית המקורית 😅😉

כדי להכין אחד כזה בעצמכם כל שתצטרכו:
חישוק רקמה
בד לבד (לבד לבן)
צמר
חוטים, סרטים ותחרות (כאלה למשל)
ופרחים (לא חובה, אבל תוכלו למצוא כאן כמה רעיונות)

אני אוהבת את המראה הנקי, אז לא ליפפתי מסביב לחישוק, ורק קשרתי את הצמר והסרטים מסביב לחלק התחתון, וקישטתי קצת בפרחים. סך הכל פשוט. אפשר לעצור כאן.

אבל..... אם אתם אוהבים לסבך לעצמכם את החיים, מוזמנים להמשיך איתי הלאה.

את החד קרן הכנתי מלבד בצבע שמנת, שאותו גזרתי על פי תמונה מהאינטרנט. תפרתי 2 שכבות לבד (בד לבד, כן? למרות שבאמת עשיתי את זה לבד ובכוחות עצמי 😏 ) ומילאתי ביניהן באקרילן.
קישטתי קצת את החד קרן עצמו ותליתי אותו במרכז החישוק בעזרת חוט כותנה.



אז זה באמת לא הכי פשוט, אבל גם לא ממש מסובך, לשיקולכם 😊

ואם הכנתם, תהיו חברים ותשתפו!
שבת שלום,
עדי

2 תגובות:

  1. יעלה אמרה לי.. תכיני לי גם כזה. בטח!! פשוט!! שתי דקות מכינה לך?!₪@# מה עשית לי? זה מהמם כהרגלך..

    השבמחק
    תשובות
    1. :) :) :)
      אני ומכת עלייך לגמרי שיצא מושלם! ואם לא, מבטיחה ליעלה להכין לה אחד זהה!

      מחק