יום שלישי, 5 במאי 2015

יש לי יום יום חג

אני מרגישה שלא הייתי בבלוג בערך נצח, בזכות חגים וחגיגות שהעסיקו אותי עד מעל לראש (תיכף תראו...) וגם בגלל דלקת גרון די אגרסיבית, שהשאירה אותי במיטה :(

אבל עכשיו חזרתי בכוחות מחודשים וזה מה שעשיתי בזמן שנעלמתי:

קודם כל, מה שכבר הפך למסורת - ביום העצמאות אנחנו כבר כמה שנים מארחים חברים מהצבא. השנה רצינו גם ללכת עם הילדות להסתובב ביישוב (ילדה בת שנתיים וחצי + צ'יפס + צמר גפן מתוק = הצלחה בטוחה) והאמת, כבר חשבנו לבטל, אבל אני גאה להגיד שלא רק שלא ביטלנו, גם היה ממש כיף (והלכתי לישון בשתיים, שזה בד"כ השעה שאני מתחילה להתעורר בה, אבל מי סופר...)!



מבחינת אוכל ביום העצמאות, אנחנו חסידים של מאיה, מהבלוג בצק אלים, שכתבה פוסט מושלם שמסכם את כל מה שצריך למנגל ל-12 איש. חוצמזה שכשמדובר בחברים שלנו, כנראה צריך לשלש כמויות...

ולמחרת - הבריתה של ביתנו (עד שאני כבר כותבת פוסט, היא קמה שוב לאכול. הפסקה).

ניסינו לעשות הפעם משהו שיאפיין אותנו, אז אני התמקדתי בחלק של העיצוב ובעלי לקח על עצמו את שולחן המתוקים (כפי שניתן לראות טרנד הממתקים עדיין שולט בביתנו הקט).






הלכנו על סגנון כפרי ורומנטי, ולקישוט (וגם להזמנה) בחרתי בחותמת של בל אנד בו ובפאנץ' פרפר כמוטיבים העיקריים בעיצוב.


רצינו להגשים חלומות לכמה ילדים מתוקים במיוחד (ממש מתוקים, כלומר מלאים בסוכר), אז בצד שולחן הממתקים הצבנו ערימת שקיות נייר (ממותגות, בטח שממותגות) אותם ניתן למלא בממתקים (ולמלא. ולמלא. ולקחת עוד שקית). לעיצוב השקיות והשתמשתי בחותמת מהממת של נרקיס שחף ובחותמות של בל אנד בו:


לילדים היתה פינה משלהם, עם מתנפח, בלונים ובועות סבון, שגם הן מותגו בהתאם:


על השולחנות הנחנו צנצנות ובקבוקים עם פרחי גיבסנית, שהפשטות שלהם, יחד עם זה שהשתמשנו בדי הרבה פרחים (ופרפרים), נתנו תחושה נינוחה ואביבית.


הפעם לא כתבתי מאיפה כל דבר, אבל אתם מוזמנים לכתוב לי אם יש משהו שמעניין אתכם.

המשך שבוע נעים ובריא לכולכם :)
עדי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה