יום שלישי, 19 במאי 2015

ביקור חולים ופסטה שיבולים

שבוע מעט עמוס עובר על כוחותינו, שזה דבר (יחסית) חיובי.

רק טיפ קטן למי שטרם התנסה בזה - אם אתם אוהבים לישון, אולי לא כדאי לכם לנסות לגמול את הילד שלכם מבקבוק לפני השינה. רק אומרת. ואולי כן... עניין שלכם, אני הזהרתי.

כדי להתיש אותה ולצמצם את זמן ההרדמה בלי הבקבוק, נסענו לים (וגם כי ממש,אבל ממש חם). מי שמכיר אותי יודע שקשה לי להתייחס לזה בתור בילוי, אבל האמת שהיה סבבה. אני אגלה לכם בסוד שהיה אפילו כיף, אבל עדיף שבעלי והבנות לא ידעו את זה, שלא יתלהבו יותר מדי...

רק מה? אני כבר יום שלם עובדת בלסדר, לכבס ולנקות אחרי הים, מה שגורם לי לא לשבת ולבהות בטלויזיה תוך כדי כך שהמוח שלי נמס ומתאים את עצמו למזג האוויר... אח, קשים הם חייה של אישה בחופשת לידה ;)

חוץ מזה, אני מאוד עסוקה בלהתכונן ליריד של נתנאלה - מה אני אקנה, כמה אני אקנה, האם אצטרך לעזוב את הבית בבושת פנים אחרי שכרטיס האשראי שלי ייחסם, כאלה מן דברים...
מבטיחה לספר חוויות בשבוע הבא...

בינתיים, לצערי חברה היתה צריכה לעבור ניתוח (שעבר בהצלחה, אל דאגה), ועכשיו היא במנוחה בבית. עדיין לא הצלחתי לבוא לביקור חולים אמיתי ולארח לה חברה, אבל לפחות חסכתי לה טיפה עבודה במטבח - והכנתי לה פסטה וגם כרטיס:




אגב, הפסטה שיבולים זו מהדורה מיוחדת לכבוד שבועות, שהבת שלי התלהבה ממנה בטירוף ונלקחה אחר כבוד לגן, להציג אותה במפגש. ואם כבר בשבועות עסקינן, אני באופן אישי לא צריכה להכין השנה זר, אבל הפסטה הזו כיכבה בשנה שעברה כבסיס לזר אלטרנטיבי אצל דנה ישראלי בבלוג. אני אהבתי את הרעיון מאוד. 
ולמי שכן צריך להכין זר, הדרכה לשזירת זר מפרחים מלאכותיים מיו-טיוב ממש כאן, וגם אם אתם מעדיפים פרחים אמיתיים, הרעיון זהה :)

חג שמח בינתיים,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה