יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

אתגר חנוכה - נר רביעי - על מגירות, חותמות וזמן אמא

אלה אוהבת חותמות.
נשבעת שאני לא יודעת ממי היא ירשה את זה.
היא אומנם רק בת שלוש וקצת, אבל באמת שהילדה גאון...
מדביקה על הבלוק האקרילי, טופחת עם כרית דיו, מחתימה ואפילו מנגבת במגבון. מעולם לא הייתי גאה יותר ;)

בזמן האחרון התחלתי לעקוב (בפייסבוק, בפייסבוק, על אף שיצא לי מעט סטוקרי...) אחרי אפרת לקט.
למי שלא מכיר, אפרת לקט היא 'אמא מאמנת'. 
אחד הרעיונות שהתחדדו לי מההרצאה של אפרת, הוא מה שהיא מכנה 'חוג אמא'. הרבה זמן אני רוצה להקדיש לאלה זמן שהוא רק של שתינו, שבו היא בוחרת מה עושים, ובאופן כללי 100% תשומת לב עבורה. אבל כבר בדיוק 9 חודשים שאני מתהדרת בתואר אמא ל-2, וזה לא כל כך קרה...
אז עכשיו החלטתי שמפסיקים לדחות, וגם בשבועות עמוסים אני מפנה זמן שהוא רק של שתינו או אם תרצו 'חוג אמא'.

אז כמעט כל ערב, אחרי שהבית נרגע, יש שעה של שקט, רק לשתינו. בדרך כלל יוצא שהיא בוחרת 'לעשות חותמות'. 

ועכשיו, לכבוד החג, הזמנתי מלימור (קסם שימושי) חותמת בהזמנה אישית לאלה, והיא תקבל גם כריות דיו משלה (רק אל תגלו לה שזה דיו שקניתי פעם, לפני שלקחתי את ענין הסקראפ ברצינות כל כך גדולה :) ).



את כל הטוב הזה צריך לארוז איכשהו, אז הכנתי לה (ולכם) קופסת מגירה, או בעצם קופסת גפרורים גדולה :)

את הטמפלט לקופסא תמצאו כאן.

התהליך עצמו מאוד מאוד פשוט - גוזרים לפי הסימון הרציף, ומקפלים לפי הסימון המקווקו.
כמו בקופסאות סביבונים, גם כאן אני ממליצה לקפל בעזרת לוח/עצם קיפול או כפית וסרגל.

את הכיסוי של הקופסא, מקפלים ליצירת מעין מלבן ומדביקים בתחתית.

את החלק הפנימי ('המגירה') מקפלים פנימה כמו בהדרכה הזאת ומדביקים ליצירת קופסא מלבנית (תיכף נגיע למלבן ה'עודף' שנשאר לכם בקצוות). שימו לב לגזור, לקפל ולהדביק את הריבועים שבקצוות לכיוון הצד הצר של הקופסא.

עכשיו מקפלים פנימה את 'המלבן העודף' ומדביקים על מנת לכסות את הסגירה של הקופסא (הריבועים הקטנים שהדבקנו בשלב הקודם) ולתת מראה יותר נקי.

לסיום אפשר להוסיף ניט עם חוט ליצירת ידית.



ולמי שעדיין לא ביקר בפוסטים הקודמים של אתגר חנוכה - הנה הם:
אתגר חנוכה - נר ראשון - מצב רוח לביבי
אתגר חנוכה - נר שני - קופסאות סביבונים
אתגר חנוכה - נר שלישי - זהב, זהב - הכל אודות פוילים (foils)

נתראה מחר,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה