יום שלישי, 19 במאי 2015

Say cheese

כן, כן, גם אני הצטרפתי לפייסבוק :)

מוזמנים לעמוד של הסטודיו של עדי (וכמובן לעשות לייק אם אהבתם) שם תוכלו להתעדכן במה חדש אצלי ולספר לי קצת על עצמכם...

אז מה חדש אצלי?

האמת שיש קצת - בכלל לא סיפרתי מה מעסיק אותי בשבועות האחרונים - התחלתי ללמוד צילום בסדנת הצילום של דנה ישראלי, שמסתיימת השבוע. 

הזמן עבר לי ממש מהר וקצת חבל שכבר נגמר, אבל למדתי המון דברים חדשים, כלים שמאפשרים לי גם לשפר את הטכניקה וגם את כל השאר (הסטיילינג, הקומפוזיציה וכו') ועל הדרך לשדרג את הבלוג :)

חוץ מזה, היה ממש כיף, דנה עצמה מקסימה, ויש לה המון טיפים שלי באופן אישי עזרו מאוד, בעיקר ב"לכוון את העין" - לשים לב לדקויות שפעם לא הייתי שמה לב אליהן בצילום ובכלל... וזה בכלל בלי להתייחס לזה שהכרתי אחלה בנות!

בקיצור, סדנה מומלצת מאוד (!!!) ואין לי ספק שבעתיד גם אצטרף לסדנת הפטושופ סדנה מעבירה.

כדי שגם אתם תוכלו לראות מה למדתי הנה כמה תמונות של כרטיסים שכבר הופיעו בבלוג, הפעם בצילום איכותי יותר (כמעט לא מרגישים שהתלהבתי מהבמבי של דנה, נכון?):



וקצת תמונות של שיעורי בית (כי ממש בא לי להשויץ):


יש לי עוד המון מה להראות לכם, אבל כבר כמעט ארבע ואני רצה לגן :)

עדי

אגב, אם תהיתם, כל קשר בין שבועות לכותרת מקרי בהחלט :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה