יום שני, 18 בספטמבר 2017

שנה טובה ומאירה (חלק א')

היוש,

פתחתי את הבלוג וגיליתי שעברו חודשים ארוכים מאז כתבתי כאן לאחרונה...
אז ראשית, הרשו לי להודות לכם שאתם עדיין כאן למרות תדירות הפרסומים המבישה שלי ;)

שנית, יש לי המון מה לספר, אבל קודם כל אני לא מתאפקת וממש בא לי להשוויץ בסטודיו החדש שלי -


עברנו לבית מרווח יותר, וסוף סוף יש לי מקום שהוא רק שלי!!! ויש בו מקום להכל! ממש ממש מרגש... ואני מקווה שבזכות החדר החדש, גם אצליח ליצור יותר ולשתף אתכם יותר...

ומה עוד?
כנראה הייתי צריכה לפתוח בזה, אבל מאז הפעם האחרונה שהתראנו הפכתי לאמא לשלושה!!!(!!!)
גם בפעם השלישית, זה מרגש מאוד, מעייף מאוד, משמח מאוד ולגמרי לא יאמן :) 
וזו גם אחת הסיבות שכתבתי פחות. הרבה פחות. הרבה הרבה פחות.

אולי תופתעו לגלות שהילד השלישי לא מגדל את עצמו. פייר, אני לגמרי הופתעתי. 
אז לא מגדל את עצמו, לא ישן ברעש, יש עוד משהו שפספסתי? אה, כן... לא עולה במשקל... אז אחרי אינסוף התעסקות עם הנקות, שאיבות ויועצות למיניהן, אחרי שכל הכוונות הטובות מיצו את עצמן, ואחרי שהיה לי את אותו סיפור עם האמצעית (או בעצם המרכזית :) ) שלי (ומי שלא זוכר מוזמן לבקר כאן), אני משחררת ומקווה גם להתחיל ליהנות מחופשת הלידה הזאת :)

אבל היום רציתי בכלל לכתוב על סדנת שנות טובות שהיתה אצלי בשבוע שעבר. מכיוון שהסטאק שרציתי אזל מהמלאי, הייתי חייבת לגוון בטכניקות ונראה לי שלגמרי עמדתי במשימה!

הכרטיס הראשון שהכנו היה כרטיס שנה טובה בסגנון חיש גד (כרטיס גירוד) - מכינים ציפוי מתגרד מכסים את הברכה ונותנים למי שמקבל את הברכה לגרד את הציפוי ולחשוף מה איחלתם לו :)
איך מכינים?
מערבבים צבע אקריל עם סבון ידיים/סבון כלים ביחס של 1:1.
מורחים על הכיתוב עד לכיסוי מלא (כמה שכבות, יש צורך להמתין בין שכבה לשכבה)
שימו לב!!!
אפשר יהיה לגרד את הציפוי רק ממשטח חלק כמו למשל שקף, נייר כרומו, נייר שהדבקתם עליו סלוטייפ וכד'. נייר מחוספס/רגיל לא יתגרד טוב!
אני ניסיתי כמה אפשרויות ולדעתי זה עבד הכי טוב על מדבקות אותיות מיני של יעל יניב. מצדאחד הצבע התגרד מעולה, הכיתוב מתחת לא נפגע, ומצד שני, יחסית קל לכסות אותן בצבע.

והנה ה-לפני וה-אחרי שהבנות שלי לא התאפקו וגירדו את הכל:


הכרטיס השני שהכנו הוא כרטיס שאני גאה בו במיוחד, ומי שעוקב אחרי בעמוד הפייסבוק כבר גילה למה...
אני יודעת שאתם לא יכולים להתגבר על הסקרנות, אבל תיאלצו לחכות למחר ולהסתפק בעוד כמה תמונות של כרטיסים שהכינו בסדנה יעל, יסמין וליטל:





ועוד כרטיס אחרון וחביב עלי במיוחד - תבנית הבלטה של משושים, נייר זהב ובאופן כללי, קלאסה ;)


ובינתיים, שתהיה שנה טובה ומתוקה!

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה