יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

אריזה משפחתית

מי נוסע לקמפינג עם תינוק בן חודשיים?!?!?
המממ... עדיין קשה לי להאמין, אבל זאת כנראה היתה אני.

אתגר אריזה משפחתית בקבוצה של רעותא שלח אותי שנה וקצת אחורה, לפתח תמונות מפסטיבל הכדורים הפורחים בגלבוע. 

אל תתפסו אותי במילה, אבל קיים סיכוי סביר שמשהו השתבש בתהליך קבלת ההחלטות שלי אחרי הלידה, והחלטתי שלא משנה מה, אני, לפסטיבל הזה, נוסעת.
מכיוון שאני לא מסוג האנשים שאתן למציאות לבלבל אותי, העמסנו תינוק צווחן, אוהל, עגלה, בת 5, בת שנתיים ובן חודשיים לבלות קצת בטבע, באמצע אוגוסט, בעמק המעיינות המהביל.

אז כן, היה חם. וצפוף. וכיף בטירוף! למעט שניים-שלושה התקפי חרדה קלים (הוא יונק מספיק??? הילדות לא שותות!!! הוא לא נחנק לך במנשא???), היה מדהים!
ולמי שממילא קם בחמש בבוקר, הכדורים הפורחים זה רק בונוס :)

חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים, ולאלה שנשארו לישון בזמן הפרחת הכדורים, הבטחנו שנלך שוב בשנה הבאה (מה שלצערי לא קרה, אבל אולי בפעם הבאה...)

בקיצור, הייתי חייבת אלבום לתיעוד האירוע המהמם הזה, והחלטתי לנסות סגנון שישב לי בראש כבר כמה חודשים וחיכה להזדמנות מתאימה.
רציתי מאוד לעשות אלבום בפתיחה דו-צדדית, מה שנקרא בתרגום חופשי פתיחת שער.
רק מה, במציאות היו כמה דברים שלא לגמרי הסתדרו לי :|

הכריכה עשויה מצ'יפבורד עטוף בקארדסטוק בהיר, ובחלקים של החיבורים עטפתי בבד, כדי לייצר מצד אחד גמישות ומצד שני חוזק. לצערי קיבלתי קצת יותר מדי גמישות, ולאלבום יש נטיה לנזול הצידה כשהוא מונח בשכיבה.
בנוסף, שני צידי הכריכה שנסגרים במגנט, לא לגמרי מיושרים. ולא הצלחתי לפתור את זה עם המגנטים.
אחרון חביב, בדיעבד אני פחות אוהבת את התוספת של הפינות.


אבל... 
- האלבום עדיין מהמם בעיני
- אני מחבבת את הקונספט של עמודים שבאים לסירוגין משני הצדדים
- הסטאק כל כך מושלם לאירוע הזה
- היה כל כך כיף וזה לגמרי משתקף בתמונות
וממש ממש נהניתי לעבוד עליו!
בקיצור, מקווה שתזרמו עם העבודה שהאלבום לא מושלם. אני, בכל אופן, לומדת לשחרר 😃😃😃

למי שבכל זאת מעניין אותו, המידות של האלבום הן 6.5*6.5 אינץ', ובשדרה 1.75 אינץ' (כלומר אחד ושלושה רבעים).
עבדתי עם הסטאק הנפלא The great outdoors של Carta Bella. מאוד שונה מהצבעוניות והסגנון שאני עובדת איתם בדרך כלל, מתאים גם לבנים, ובאופן כללי ממש מוצלח 😊😊
את הסטאק קניתי אצל רעותא די מזמן, כך שהוא כבר לא שם, אבל לחובבות Carta Bella יש עוד המון סטאקים מהממים - https://goo.gl/iG7cQC
הבסיס הוא צ'יפבורד 1.8 מ"מ מרעותא - https://goo.gl/mexFGE
וכמובן הקארדסטוק החום האהוב עלי - https://goo.gl/N4poif

ואחרי ההקדמה הארוכה, להלן התמונות והסרטון -


 




מוזמנים (תמיד) לכתוב לי,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה