יום חמישי, 30 ביולי 2015

צרות טובות

קודם כל אני רוצה להגיד תודה לכל מי שקרא והגיב לפוסט הקודם.
התגובות מרגשות אותי ומחזקות מאוד, אז באמת המון תודות!

*** בנוסף אני רוצה להתנצל בפני מי שעקב תקלה טכנית קיבל את הפוסט הזה בגרסתו הלא-סופית***

הרבה זמן לא היה לי שבוע כל כך עמוס...
נראה לי שמאז שיש לי ילדים לא יצא לי לא להיות בבית ארבעה (!) ערבים בשבוע, אבל אלה צרות טובות - השתתפתי בסדנאות, העברתי סדנה ובאופן כללי היה שבוע פורה של יצירה.

בשבוע הבא מתחיל החופש הגדול גם אצלנו בגן, וזה (יחד עם היומולדת מחר) הזדמנות מצוינת לומר תודה לצוות שטיפל, דאג, חינך ולימד את הגוזלית שלי, שבינתיים כבר הפכה לילדה של ממש, במשך שנה שלמה.


בהתאם להיותי נצר גאה לדורות של פולנים, אני מתקשה להפרד מחפצים. חלק מזה מתבטא באגירת צנצנות בכמות שלא היתה מביישת מפעל ריבות, "כי בטוח נמצא להן שימוש מתישהו..."
אז הכנו עוגיות שוקולד צ'יפס ומרשמלו קפה, וארזתי בצנצנות עם מדבקות שהכנתי מטפט של יעל יניב. 

לצנצנות צירפתי כרטיס ברכה (סטאק וחותמות אותיות של נתנאלה) ופנקסים שקניתי במקס סטוק ועוצבו עם אותיות של יעל יניב וחותמת של קסם שימושי.

כל הטוב הזה נארז יחד בקופסאות פח שקניתי אצל נתנאלה וימסר אחר כבוד לנמענות מחר בבוקר :)





נתראה בקרוב,

עדי

2 תגובות: