יום שני, 29 באוגוסט 2016

מה עושים היום? - לילה מהאגדות - פעילויות לילדים #3

אתמול היינו בירושלים.
תקשיבו, העיר הזאת היא סנסציה! נעים שם! באוגוסט!

אבל לפני שאספר לכם מה היה ואיך היה, אני מתארת לעצמי שלא לכולם יש כוח לארוז את הילדים ולעלות לירושלים, אז אני מזמינה אתכם לבקר בשני הפוסטים הקודמים - רעיונות לפעילות יצירתית עם הילדים ובילוי מפתיע (בטבע!) במרכז תל אביב.

מכיוון שאנחנו ממש בקו הסיום של החופש, אקצר ואגיד רק שאם לא ביקרתם בלילה מהאגדות בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים, רוצו! הפעילות היא עד סוף החופש, ככה שעדיין יש לכם כמה ימים :)

למען הסר ספק, מדובר על חוויה אובייקטיבית שלי בלבד ואני כמובן לא מקבלת תשלום/ הטבות בעקבות ההמלצה.

כמה פרטים טכניים - מיועד לילדים מגיל 3 עד גיל 12, תוכלו למצוא מבצעים של 1+1 על הכרטיסים כמעט אצל כל חברות האשראי ואפשר להגיע כל ערב מחמש ועד עשר וחצי, עד סוף החופש.

על מה מדובר?
הגן הבוטני שייך לקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית, וב-2015 נפתח בו שביל התגליות. שביל שמאפשר לילדים שגדלים ברובם בסביבה עירונית לחקור את הטבע, עם פעילויות בנושאי מים, חול, סלעים ובאופן כללי - לצאת מהמסך ולהתחיל לראות, להריח ולהרגיש.
תוכלו לקרוא עוד על האג'נדה והפעילויות באתר.

הקיץ הזה, שביל התגליות מתחפש בכל ערב ליער מהאגדות, עם תאורה, שחקנים ומוזיקה מתאימה, והילדים מוזמנים להגיע מחופשים ולהיכנס לאוירה. בכניסה מקבלים כתב חידה, ועד סוף המסלול אמורים לפתור אותו.



אנחנו הגענו עם בת ארבע (מחופשת כמובן) ובת שנה וחצי, שנהנו מאוד, למרות שכל החלק של כתב החידה פחות דיבר לבת הארבע, אלא יותר הסיפור, הדמויות והאגדה שמסביב (ובעיקר מנהרת הזרדים כאן למטה).


בקיצור, מומלץ בחום!


מקווה שהיה לכם חופש נעים, שביליתם עם הילדים, נחתם ואתם מתחילים את שנת הלימודים עם כוחות מחודשים.

בקרוב - ראש השנה...
תישארו בסביבה,
עדי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה