יום שישי, 12 באוגוסט 2016

לכל סיום יש התחלה חדשה

*** משהו קטן לפני שמתחילים - 
ממש כיף לי לקרוא את התגובות שלכן בבלוג, בפייסבוק, בהודעות פרטיות, ובכלל...
תמשיכו ככה!!! ;) ***

אני בחורה רגשנית, אני מודה.
למרבה הפאדיחה, מסיבות סיום בגן לגמרי עושות לי את זה.
אולי זה הגיל, או סתם תמהוניות קלה, אבל אני מוצאת את עצמי על סף דמעות באירועים מהסוג הזה... השותפה (הכמעט-יחידה) להלך הרוח המשונה הזה היא הגננת.

אז אתמול יצאנו סופית לחופש הגדול - הקייטנה נגמרה, הסתיימה השנה במשפחתון, והגיע הזמן לומר שלום ותודה.

את המתנות לגננות בגן של הגדולה כבר נתתי מזמן - נסחפתי בקדחת המחברות (ככה זה כשצריך להכין 7 מתנות...) וכל גננת קיבלה מחברת עטופה עם צנצנת עוגיות ותגית תואמת.





במשפחתון זה היה הרבה יותר קל - קודם כל הגננת חובבת יצירה מושבעת, שזה כבר כיף גדול, וחוץ מזה, היא רק אחת, אז אפשר להשקיע :)

אז קודם כל הכנתי לה כרטיס מהמם! ותצטרכו להאמין לי כאן, כי אבוי לבושה, שכחתי לצלם אותו בטרם הגיע ליעדו.
וחוץ מזה, מכיוון שהיא ידועה כחובבת פלמינגואים, תפרתי לה תיק דו"צ שתוכל לקחת לים בחופש :)

 


ובתוך התיק - עוד הפתעה - אנציקלופדיית הקראפט של מרתה סטיוארט:


ותמונה אחת של הצד השני - 


נראה לי שימצא חן בעיניה :)

עכשיו אני שוברת את הראש על הפעלה יצירתית לילדים בגילאי 3-10.
אשמח לשמוע מכם רעיונות, הצעות, בקשות וכו'...

מקווה שהחופש עובר עליכם בנעימים, והשבוע גם אני מצטרפת, אז נתראה בים!

שבת שלום,
עדי

6 תגובות:

  1. עדי זה מקסים! המחברות.. התיק.. (הבד של התיק! משגע!!) את משקיענית אמיתית.. שיהיה חופש נעים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכל!
      שמחה מאוד שאהבת, והמשך חופש נעים גם לך :)

      מחק
  2. מתנות שכיף לקבל :)
    במיוחד התיק שהוא באמת ייחודי ולא שגרתי, וההפתעה בפנים...

    השבמחק
  3. מתנה שווה!
    יש לי לוח פינטרסט עם פעילויות באוריינטציית טיפוח-מדענים-לעתיד, מוזמנת להציץ שם ולראות אם משהו מתאים לך :)
    https://www.pinterest.com/arapax/labhome/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על השיתוף מיכלי! אני מיד נכנסת לראות :)

      מחק