יום שישי, 13 במרץ 2015

מסיבת הפתעה

אחרי שנרגענו מפורים, הגיע הזמן להתחיל להתכונן לעוד אירוע, לא פחות מאתגר, ואולי אפילו טיפטיפה יותר - כן, כן עוד ממש קצת אמורה להצטרף אלינו למשפחה הצלע הרביעית והקטנטנה...

מכיוון שאני (מעט...) 
חולת שליטה, ההכנות בעיצומן, אבל האמת שלא על זה רציתי לכתוב הפעם.

אז חולת שליטה כבר אמרנו, אבל גם די מעופפת (בטח בעיצומו של חודש תשיעי), והצליחו להפתיע אותי... לא רק בעצם קיומה של המסיבה (סוג של baby shower) אלא בתוכן! שהיה מרגש, מפתיע וממש מדויק!

ומכיוון שמדובר ברעיון מקסים בעיני, אני בטוחה שגם אתם תהנו -
הרעיון היה לעשות משהו שאני אוהבת ובמקרה הזה הן חשבו על תפירה, וליתר דיוק, 
לתפור שמיכת טלאים לתינוקת, והאורחות היו צריכות להכין אפליקציות (של פעם, לא של טלפונים...).


אני לא אגיד מי, אבל כן אציין שהיתה סקפטיות רבה באוויר... מה נעשה? איך נעשה? ועוד ועוד..
היוצרות המוכשרות לא ידעו עד כמה הן מוכשרות, אבל כל אחת מהן, החל בגיל שמונה וכלה בגיל שישים, השקיעה וכמו שאפשר לראות בתמונות יצא מהמם!





תודה ענקית לאחותי ולאמא שלי על הרעיון והארגון, ולכל הבנות האהובות שבאו, לא נבהלו ונתנו מכל הלב.

ובגלל שבענייני מסיבות עסקינן - בפעם הבאה עוד קצת רעיונות למסיבות על הפרק...

*** ועדכון קטן בזמן שעבר מכתיבת הפוסט ועד לפרסום - שמחה לספר שפיצי (שם זמני) הצטרפה למשפחתנו הקטנה ***

סופ"ש מצוין,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה