יום ראשון, 29 במרץ 2015

איך יודעים שבא אביב?

אז חוץ מהמייל מהגננת שמודיעה חגיגית שחג האביב מתקרב (ואמא שלי שמתחילה לנקות...) אחד הסימנים המבשרים על בוא האביב הוא שלל האירועים שסוף סוף אפשר לחגוג בחוץ...

הפעם גם אנחנו מצטרפים לחגיגה עם מסיבה לכבוד התינוקת, אבל על זה אספר בפעם אחרת. בינתיים, לרגל תחילתו (וכמעט מיד גם סיומו) של האביב, וכמו שהבטחתי - פוסט רעיונות לאירועים קטנים בבית, בחצר או בעצם בכל מקום.

מתחילים בהחלטה מה יהיה אופי האירוע - כמה אנשים, איפה, אוכל קנוי או שאתם מכינים וכו' ואז אפשר לראות במה עוד אפשר/רוצים להשקיע. לדוגמא - אם יש 200 אורחים, לא בטוח שהייתי משקיעה בלהכין מתנות לאורחים...

ביום ההולדת החמישים שחגגנו לאמא שלי, בחרנו לקשט בורוד - על גווניו השונים - ולבן. התחלנו עם פונפוני נייר ובלונים (שנקנו באיביי בזול) ומכיוון שזה היה יום הולדת עגול וחגיגה גדולה, החלטנו להתפרע גם עם מיתוג לאירוע בעזרת חותמת שעיצבה דורית הנהדרת, הלא היא מקופלת, שגם עיצבה עבורי את הלוגו של הבלוג. לוגו, ובמקרה הזה ספציפית חותמת עם לוגו, הוא דוגמא להשקעה יחסית קטנה, שמשדרגת מאוד את העיצוב. דורית הציעה את הרעיון, שהתאים להפליא לכלת השמחה, ולפיו הלוגו היה מבוסס על וונדר וומן:


כמובן שבלוגו הזה השתמשנו גם בהזמנה ליום ההולדת, גם על דויליס ורודים (נרכשו ביריד החלומות של נתנאלה, בדוכן של Dreams and wishes) שפוזרו לקישוט וגם על תוויות שהדבקנו לכמה עשרות בקבוקי שתיה:


את התויות הכנתי מניירות מהסטאק של נתנאלה, הדפסתי את הלוגו בגודל המתאים והשתמשתי בפאנץ' עיגול (1 אינץ') כדי לחתוך את העיגולים. הלוגו הודבק על רצועות הנייר, ובעזרת דבק דו-צדדי הדבקתי את התוויות לבקבוקים.
המיתוג האחיד והכמות של הבקבוקים יוצרים אפקט מרשים מאוד, ומשתלבים מעולה כחלק מהעיצוב.

אגב בקבוקים - הבקבוקים נקנו בסיטונאות (אפשר למצוא אותם במחירים של 2-4 שקלים לאחד) ומשמשים אותנו מאז כמעט לכל דבר (זהירות! ספוילר! גם כאן בפוסט עוד תראו אותם מככבים בשימוש אחר). אומנם כרגע הטרנד הוא צנצנות, אבל גם בקבוקים עושים את העבודה :)

לפני המסיבה עצמה, הוזמנו כמה חברות טובות לסדנת ממתקים, שבסיומה קיבלה כל משתתפת את הממתקים שהכינה בסדנה.
בנוסף, אני מאוד אוהבת להכין ולתת מתנות, ולכן כל משתתפת קיבלה גם קופסת הפתעות קטנה מאיתנו. מבחינתי זו היתה הזדמנות גם להודות לבנות שליוו אותנו בתקופה מאתגרת למדי וגם מזכרת מהאירוע, שכמובן קושטה בלוגו...
השתמשתי בקופסאות מתכת, עליהן החתמתי בדיו StazOn שמתייבש במהירות ומתאים למשטחים חלקים. כל קופסה כללה בקבוק עם נשיקות מרנג/סוכריות, כרית חימום למיקרוגל שתפרתי ומילאתי בפרחי לוונדר וחיטה וג'ל קטנטן לחיטוי הידיים:



את הכריות החתמתי בדיו versacraft שמתאים להחתמה על בד (עמיד בכביסה אחרי גיהוץ וגם לא יקר), שנרכש במסטיקים (כמו גם ה-StazOn).

זה הכל בינתיים, ובפעם הבאה - משהו קטן לשולחן הסדר... 

יש למה לחכות :)

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה