יום שני, 23 במרץ 2015

ילדים זה שמחה

נכון, הבטחתי שהפוסט הבא יעסוק ברעיונות למסיבות, אבל בינתיים יש לנו הרבה סיבות למסיבות וקצת פחות זמן, אז נתחיל במשהו קטן שעשיתי השבוע ובהמשך אני מבטיחה להשלים את החובות שלי :)

אז ילדים זה באמת שמחה גדולה, ולאחרונה זכינו להרבה שמחות כאלה בקרב המשפחה והחברים הקרובים - בת דודה שלי ילדה בן ראשון, שבוע אח"כ נולד בן גם לבן דוד נוסף, חברה הודיעה שהיא בהריון וגם אצלנו המשפחה התרחבה.

למרות שבימים טרופים אלה של חוסר שינה (ילדה אחת חולה והשניה שסתם חושבת שזמן איכות עם אמא זה משהו שעושים בין 12 בלילה לשש וחצי בבוקר) קשה קצת למצוא זמן פנוי, קיבלתי דפים חדשים ועם כל האירועים והשמחות הייתי חייבת להתיישב קצת ולנסות לעשות איתם משהו.

הכרטיס הראשון הוא להולדת הבת (אני מודה שאין לי אף אחד לתת לו את זה כרגע, אבל גם להכין לעצמך כרטיס זה בכלל לא פאתטי ;) ) - ניסיתי לעשות משהו קצת אחר מהסגנון הרגיל שלי - בדרך כלל אני מעדיפה רקע חלק לכרטיס, אבל כאן ההדפס היה כל כך יפה, אז ניסיתי סגנון קצת אחר:


האמת - לא ממש אהבתי את התוצאה... אז אחרי התייעצות עם מומחיות שיניתי קצת:



ועכשיו הוא קצת יותר לטעמי...
מה שמצחיק זה שקיבלתי די הרבה תגובות שמציעות בכלל לוותר על התחרה ועל החלק השמאלי של הכרטיס, שזה מה שאני הייתי עושה בכל יום אחר... :)
כנראה שבכל זאת כדאי להישאר עם הסגנון שלי...

אחר כך עשיתי עוד שני כרטיסים לבנים שהרבה יותר אהבתי - 



ניפגש בשמחות :)

עדי

2 תגובות: