יום שבת, 12 בדצמבר 2015

אתגר חנוכה - נר שביעי - באנו חושך לגרש

שבוע טוב וחג אורים שמח!

גם במוצאי שבת מדליקים נרות - ולכן כאן בבלוג לא נחים לרגע :)

מכיוון שכבר היום השביעי לאתגר - אני מרחיבה את היריעה קצת, אבל רק קצת.

חנוכה, כידוע, הוא גם חג האורים, מה שמאפשר לי להיסחף לעינייני תאורה...

כמאמר השיר:
"איזה יום שמח,
אור נרות זורח
ואם יבוא אורח,
גם הוא ישיר איתי"

אז אורח אומנם לא הגיע היום, אבל אור זורח יש לנו, ואפילו יותר זורח מנרות - ניאון (או לפחות משהו שנותן אפקט זהה לניאון)!
וגם גירסה קלילה למנורה, שמשלבת שני טרנדים לוהטים - ניאון ובטון (אפילו יצא לי חרוז...)



יתכן שזה לא בדיוק מה שציפיתם לו אם אתם מתכננים להחליף את המנורה במטבח, אבל הגימיק חמוד, ובשביל פעם ראשונה בעבודה עם בטון, אני מבסוטית :)
אני מאוד אוהבת את המראה התעשייתי-משהו של הבטון (שימו לב, אגב, שהסדקים בבטון זה ממש לא אני-שהבנתי-רק-בסוף-שהתערובת-צריכה-הרבה-יותר-מים- זה פשוט המראה התעשייתי ;) ), ובכלל אפור משתלב לי מעולה בבית...

ועכשיו אחת בחושך:


לכל מי שלא שם לב, כל הפוסטים הקודמים ממש כאן בשבילכם:
בנר הראשון - לביבות
בנר השני - קופסאות סביבונים
בנר השלישי - כל מה שרציתם לדעת על פוילים
בנר הרביעי - קופסאות לדמי חנוכה
בנר החמישי - פנינים מרחבי הרשת
ובנר השישי - סופגניות

נתראה מחר,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה