יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

אתגר חנוכה - נר שמיני ואחרון - יום חופש

תקשיבו... זה היה מעייף...
כמובן שחלק מהפוסטים הכנתי מראש, וברור שבנושא הסופגניות קיבלתי עזרה מבעלי היקר, שאין ספק שכישוריו במטבח עולים על שלי פי 300 בערך, אבל אני בכל זאת מגיעה מותשת לסוף האתגר :)

היום האחרון הוא תמיד גם יום של סיכום, ואם מסתכלים אחורה, אני מאוד גאה:
בנר הראשון - לביבות
בנר השני - קופסאות סביבונים
בנר השלישי - כל מה שרציתם לדעת על פוילים
בנר הרביעי - קופסאות לדמי חנוכה
בנר החמישי - פנינים מרחבי הרשת
נר שישי - סופגניות
ובנר השביעי - מנורת ניאון שכדאי לכם לראות...

אבל גם היום השמיני הוא יום בפני עצמו, והיום אני בחופש בבית עם הילדות, אז אספתי לכם כמה פעילויות עם ילדים לשעת הצורך:

פעילות ראשונה ומקורית במיוחד - תכינו חנוכיה!
אנחנו הכנו את החנוכיה הזאת, שמצטרפת לעוד 6-7 חנוכיות שהגיעו אחר כבוד מהגן, מסבתא וכו':


האמת שאצלנו בבית כל פעילות שכרוכה בנצנצים או בגואש תעבוד, אבל לטובת אלה שפחות בקטע המנצנץ, גם מקלות של ארטיק יעבדו (התמונה והרעיון נלקחו מכאן) - 

http://www.hgtv.com/design/make-and-celebrate/entertaining/stick-up-a-hanukkah-garland

כאן כבר הלכו על מקלות ממש גדולים, אבל גם התוצאה, בעיני, יותר מוצלחת:

http://adventuresincreating.blogspot.co.il/2011/12/dowel-star-wreath.html
אם במקרה אין ברשותכם מקלות בכל מיני גדלים, אתם יכולים להכין סביבון יצירתי בשתי דקות - לוקחים עיגול קרטון (או דיסק), יוצרים חור במרכז ומכניסים דרכו טוש.
הסביבון שנוצר יכול להעסיק את הילדים (ומבוגרים עם ראש פתוח) לפחות לשלוש דקות.
כשהייתי ילדה אמא שלי קנתה לנו כל מיני סביבונים כאלה, והשנה נזכרתי בזה תודות לפינטרסט כמובן:

http://craftsbyesthero.myshopify.com/blogs/esther-o-design/16051684-spin-art-dreidel
ואחרון חביב - אם אתם או מישהו מהילדים חובבי אפיה, ראיתי רעיון ממש חמוד לחנוכיה (לצערי אין קישור עדכני שאני יכולה לצרף כאן) -

brightideas.com
וזהו.
נגמר האתגר. עמדתי בו בכבוד (כן, כן, טפיחה עצמית על השכם) ואני מקווה שתהיה לכם הדלקת נרות אחרונה-לשנה-זו נעימה.

אגב, נשארו 2 מקומות אחרונים לסדנה, הירשמו והבטיחו את מקומכם -
 http://adistudio30.blogspot.co.il/2015/11/blog-post_30.html

נתראה,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה