יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

אתגר חנוכה - נר חמישי - שוטטות

יום חמישי שמח!

המון 5-ים יש לנו היום - יום חמישי, כבר היום החמישי לאתגר, ובערב נדליק נר חמישי (שזה בעצם אותו חמש, אבל בקטנה...). בתור ילדה, הייתי תמיד קצת מצטערת ביום הזה, שבו עבר כבר יותר מחצי חג ומתחילים לספור לאחור לקראת החזרה לבית הספר.

אז מה היה לנו כאן?
בנר הראשון - לביבות
בנר השני - קופסאות סביבונים
בנר השלישי - כל מה שרציתם לדעת על פוילים
בנר הרביעי - קופסאות לדמי חנוכה

ובנר החמישי? החלטתי לגייס קצת עזרה משיטוטי , ובדרך להכיר לכן בלוגריות ויוצרות שאני עוקבת אחריהן כבר שנים. נכון, לא הכל עדכני, אבל באמת לא כדאי לכן לפספס את ארבעת הבלוגים האלה, קבלו אותן:

ראשונה, ואהובה עלי במיוחד - מקופלת, הלא היא דורית הנפלאה (שכבר השתפכתי בשבחה בעבר, ממש מעל מסך המחשב זה). מקופלת כותבת בחסד עליון, תמיד מצליחה לשעשע אותי וגם הפעם עם הטוויסט היצירתי האופייני לה - סופגניות מלבד (כנסו, כנסו). הן כל כך יפות שזה אפילו גרם לי לסלוח לה על זה שכתבה מילה רעה על קרמבו (לא  מתאים!)

את הבלוגרית (או יותר נכון, הבלוגריות) הבאות ממש אין צורך להציג - שרית וסתיו, וביחד הן מיספטל.
לא יודעת אם סופגניות גבינה זה בדיוק מה שבא לי עכשיו, אבל אי אפשר להישאר אדישים לנוכח כמויות הסטייל של הבלוג הזה. לגמרי לרייר עליו (טוב, נו, גם על הסופגניות שאותן תוכלו למצוא כאן)

בבלוג העיצוב והלייף סטייל קפה ויפה, המנוהל על ידי אפרת יפה (ומדי פעם גם כותבות נוספות) הרימו הפקה בסגנון 'דאונטאון אבי' וגם שם כמובן שהיו סופגניות, על פי מיטב המסורת (לסופגניות).

ואחרונה חביבה, מאיוק, שאומנם כבר לא פעילה בבלוג, אבל עשתה אדפטציה נפלאה לספירה לאחור לקראת הכריסמס. זה מנהג חביב למדי, בו תולים קישוט כלשהו ב-1.12 ודרכו סופרים את הימים עד ה-25.12. בוורסיה הכשרה למהדרין - חנוכה - הכינה מאיוק שקיות הפתעה לכל יום בחג. אני כבר השתמשתי בהדרכה שלה כשקיות הפתעה ביום הולדת והן ממש מוצלחות!

מקווה שקיבלתן השראה,
חג שמח!

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה